پیام تسلیت و ابراز همدردی

مدیریت سایت سادات قیری

از طرف خود و خاندان بزرگ سادات قیری درگذشت غیر منتظره جوان ناکام دوشیزه فاطمه عابدی زاده فرزند خانم نسرین استاد زاده و آقای مهران عابدی زاده : ( نوه ی زنده یاد بی بی معصومه آباد) که در تاریخ ۱۹ آذر در شهرستان شوشتر در اثر حادثه دار فانی را وداع گفت را پدر و مادر گرامی و خانواده های محترم استاد زاده و عابدی زاده و سایر فامیلهای وابسته و سایر بازماندگان آن مرحومه ، تسلیت عرض نموده علو درجات برای آن مرحومه و بقا عمر و صبر و شکیبایی برای بازماندگان را از خداوند منان خواهانیم.
ضمنا مراسم تشییع و تدفین وسومین روز آن مرحومه سه شنبه ۱۴۰۰/۹/۲۳ از ساعت ۸  تا ۱۱ صبح در مقام سید محمد گلابی شوشتر برگزار می گردد.
مدیریت سایت سادات قیری
آذر ماه ۱۴۰۰

Comment (4)

  • اقا مهران عزیز بسیار متاسف شدم ضمن عرض تسلیت بقا عمر بازماندگان را از خدای بزرگ خواهانم . ما را در غم خود شریک بدانید.

  • با درود و عرض تسلیت به اقا مهر و نسرین خانم و عمه های گرامی ،امید است ما را در غم خود شریک بدانید و از خدای بزرگ برای بازماندگان شکیبایی ارزو دارم.

  • خدمت آقا مهران عزیز و نسرین خانم گرامی ، بدینوسیله فقدان درگذشت ناگهانی دختر عزیزتان فاطمه خانم ، همچنین این ضایعه اسفناک را خدمت  برادران مرحومه آقا حسن  و آقا حسین ، و خدمت آذر خانم ، ناهید خانم ، مینا خانم عابدی زاده و خانواده های  محنرم استاد زاده ، غلامپور   علیزاده ، عابد و همه دامادهای گرامی و فامیل های وابسته مرحومه بی بی معصومه آباد ، ریاضی پورو آباد  تسلیت صمیمانه عرض نموده برای آن مرحومه غفران الهی و برای بازماندگان طول عمر با عزت و صبری جمیل آرزومندیم
        شهناز و سید فخرالدین قیری زاده

  • عرض تسلیت و آرزوی صبر دارم برای خانواده عابدی زاده ، آقا مهران و همسر گرامی شون، چه غم سنگینی ! چه اتفاق ناگواری. در غمتون شریکیم و دعاگوی شما در این ایام سخت . دعوت حق عجب گلچینی کرد. بسیار متاسفم.

Leave Your Comment

Skip to content